5 știri by Libertatea - Actualitate: Cum începe criza auto în România | Ce legi nu respectă statul român
Vrei să înțelegi mai bine această știre?
Folosește comentatorii AI pentru a obține perspective diferite și creează-ți propria interpretare personalizată sau obține o analiză detaliată cu AI.
Criza din industria auto e deja în România: producătorul de componente Aptiv a anunțat că va închide fabrica din Ineu, județul Arad, iar aproape o mie de oameni vor fi concediați.
Bosch renunță la 170 de lucrători din 3.300 la fabrica sa din Cluj.
Producătorii chinezi ieftini cuceresc Europa, iar pentru cei europeni tarifele impuse de Donald Trump cauzează pierderi. Fondatorul uneia dintre cele mai mari rețele de benzinării low-cost din Spania a recunoscut, într-un interviu pentru cotidianul El Pais, că mitul despre „benzina cu aditivi speciali” nu e decât o invenție de marketing.
José Rodríguez de Arellano a fost clar: „Combustibilul de bază e același pentru toți.
Diferența o fac reclamele.
Lumea crede în aditiv pentru că i s-a spus că e bun”. China a construit primul pod suspendat etajat din lume, situat în provincia Anhui din estul țării.
A costat 1,21 miliarde de dolari și traversează fluviul Yangtze, fiind al treilea din orașul Tongling.
Este și primul de acest tip destinat atât traficului rutier, cât și celui feroviar și a fost deschis circulației ieri. Statul nu își respectă propriile legi.
Avem faimoasa formulă „atenție cade tencuiala” în loc de autorizații la incendiu, imposibilul 6% din PIB pentru educație și visul indexării pensiilor cu inflația.
Libertatea.ro a descoperit exemple scandaloase care sunt de neclintit: ne-majorarea anuală a salariului minim, ne-organizarea alegerilor locale în maximum 90 de zile de la vacantarea posturilor de primar, orașe și comune în afara standardelor sau căsătorii între minori. Recomandări Război pentru aurul de la Certej: Deva Gold dă guvernul în judecată.
Cine este noul investitor în proiectul aurifer estimat la un miliard de dolari Miliardarul Dorinel Umbrărescu, 64 de ani, renumit pentru realizarea înainte de termen a infrastructurii rutiere în România, construiește un oraș pentru angajați: 200 de hectare cu locuințe, școli, parcuri, drumuri, căi ferate și zonă industrială.
Proiectul, aprobat recent de Consiliul Local Adjud, VN, are lucrările programate să înceapă în 2026.
Conform top Forbes 500, Umbrărescu are o avere de 450 milioane de euro și e al 13-lea cel mai bogat român. Abonați-vă la ȘTIRILE ZILEI pentru a fi la curent cu cele mai noi informații. ABONEAZĂ-TE Urmărește-ne pe Google News
Vrei să înțelegi mai bine această știre?
Folosește comentatorii AI pentru a obține perspective diferite și creează-ți propria interpretare personalizată sau obține o analiză detaliată cu AI.