
ASROCK confirmă eșecurile Ryzen 9000 cauzate de setările BIOS, oferte pentru a repara plăci de bază
Vrei să înțelegi mai bine această știre?
Folosește comentatorii AI pentru a obține perspective diferite și creează-ți propria interpretare personalizată sau obține o analiză detaliată cu AI.
ASROCK recomandă returnarea procesoarelor defectuoase la AMD sau a retailerului Ce s -a întâmplat? Asrock a înregistrat record pentru a confirma că este singurul responsabil pentru cele peste 108 Ryzen 9000 jetoane care au eșuat în plăcile de bază ale companiei.
Un executiv a confirmat că problema se referă la setările BIOS ale Asrock și că nu este o problemă AMD. La începutul acestei săptămâni, YouTube Channel Tech Da City a vizitat standul ASROCK la Computex pentru a întreba despre problema de eșec Ryzen 9000 de pe plăcile sale.
Un reprezentant a spus că se datorează curentului de proiectare electrică (EDC) și curentului de proiectare termică (TDC).
În esență, a fost o problemă de amperaj în setările de creștere a preciziei Overdrive (PBO).
Asrock a spus că acestea au fost stabilite prea mari pentru eșantioane timpurii ale CPU. Într -un interviu ulterior cu gazda Gamers Nexus, Stephen Burke, VP -ul lui Asrock al plăcilor de bază, Chris Lee, a declarat că compania a lansat BIOS versiunea 3.25, care modifică setările PBO în speranța de a aborda problema Ryzen 9000 eșuată.
El a adăugat că Asrock nu a văzut niciuna dintre plăcile sale de bază deteriorate ca urmare a setărilor inițiale. Asrock a spus luna trecută că a inspectat o placă de bază dintr -un sistem în care CPU a arătat daune de arsură.
Acesta a susținut că nu au existat daune de arsură în jurul zonei MOBO sau VRM.
După „curățarea și eliminarea resturilor” din priza procesorului, placa de bază s-a aruncat cu succes cu BIOS-ul original și a trecut teste de stres pe termen lung. Lee a adăugat că ASROCK ar acoperi costurile de transport în ambele sensuri dacă utilizatorii își vor face plăcile de bază, ar trebui să creadă că au fost deteriorate. Lee recomandă ca utilizatorii afectați să trimită procesoarele deteriorate înapoi la AMD sau oriunde le -au cumpărat și să spună că sunt defecte.
Oricine trimite o placă de bază și un procesor la Asrock va face ca procesorul să le trimită înapoi, astfel încât să poată efectua CPU să se întoarcă singuri.
Sună ca și cum acest aranjament este puțin probabil să mulțumească clienții. Burke subliniază că cumpărătorii de noi plăci de bază Asrock nu ar trebui să presupună că BIOS 3.25 este instalat și ar trebui să -l verifice singuri. În aprilie, Asrock a dat vina pe problemele de compatibilitate a memoriei pentru procesoarele „nu au reușit să completeze postul”, chiar dacă se pare că jetoanele afectate au trecut post și au lucrat pentru orice de la o jumătate de oră la câteva luni înainte de a muri, multe cazuri arătând daune fizice.
Asrock a lansat BIOS 3.20 care se presupunea că a rezolvat această problemă, dar au continuat să apară noi cazuri. Cu siguranță nu este o explicație satisfăcătoare și încă lasă o mulțime de întrebări și trebuie să ne întrebăm de ce a necesitat interviuri cu GN și Tech Da City pentru ASROCK pentru a explica situația. Cea mai proastă parte a tuturor acestor lucruri este că există rapoarte despre jetoanele Ryzen 7 9800x3D care mor în plăci de bază Asrock cu noua actualizare BIOS 3.25 instalată.
Au existat, de asemenea, cazuri de procesoare care nu au reușit chiar și atunci când PBO nu a fost activat.
Vrei să înțelegi mai bine această știre?
Folosește comentatorii AI pentru a obține perspective diferite și creează-ți propria interpretare personalizată sau obține o analiză detaliată cu AI.